yada yada

Ja nu kommer ni bli less eftersom jag kommer komma med flera inlägg på raken, men det är väl kul?

Tänkte iaf visa vad jag köpte igår på stan (orkade inte fota egna bilder)

Cubus:
299:-
199:-
Båda dom här var dock på halva priset!
Sedan blev det även ett linne som jag inte kunde hitta någon bild på (129:)
Så allt som allt blev det något på 377kr tror jag och eftersom jag fick presentkort i julklapp som blev det askalas :)

Stadium:
Ett par Nike-skor som var nedsatta från 799 till 499 - som hittat :) Svarta var dom.

Granngården: Ett schabrak åt hästen från Hansbo. Skulle gå på 249, men det gick på 119, ljusgrått med röd passpoal och småkvlitat!

Sedan fick jag även en nyårspresent av Emma, vilket blev Bobbys schampo och balsam - perfekt eftersom mitt balsam håller på ta slut :)


Kommentarer
Postat av: Sajan

du gillar bobby!!!!!!!

2009-12-31 @ 01:24:26
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0