all at once the crowd begins to sing

Ja, det blev ingen bloggning igår, var så satans trött när jag var klar med allt jag hade planerat. Lär vara ännu mer död idag då jag ska jobba mellan 16-19.00. Woho!

Just nu är nog alla på lunch, eller nästan alla. Jag sitter iaf i datasalen, bakom mig sitter några.. ettor... ja ni fattar. Dom där äckliga krypen som har tagit sig in genom dörrluckan. Så jävla dryg dom är. Spelar hög äcklig hiphop musik, smårappar dessutom till det ibland och STINKER rök.
Seriöst, vart är världen på väg?
92:an årgång måste vara den sämsta som någonsin passerats en livmoders utgång. suck.
Jag låter själv som en gnällig gammal kärring, men jag är så förbannat jävla less på alla fejk hiphopare som skuttar omkring i den här stan! Med sin jävla häng ner till knäna, dom fula kepsarna på sne och sina extremt stora jackor som dom inte ens orkar stänga. SERIÖST - GÅ OCH DÖ! (Jag skulle ändå inte sakna er!)

Nej nu vet jag faktiskt inte riktigt mer vad jag ska skriva om för tillfället. Det blev liksom bara tomt.
Orden som kommer här nedanför på engelska är till en nära vän, som jag vill att h*n ska ta åt sig av, jag tänker på dig vännen (:



Sometimes the hardest thing and the right thing are the same

Kommentarer
Postat av: Saja

92:an årgång måste vara den sämsta som någonsin passerats en livmoders utgång.







HAHHAHAHAHAHAH

2009-02-19 @ 23:20:05
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0