and here it goes again

Ja det blev en till bloggning denna dag.

Men jag måste bara få ur mig, att E, är den bästa människan som finns, hon är min abslout bästaste bästaste vän och jag är så otroligt glad att jag har henne.
Hon ringde mig idag och vi pratade nästan fullt en timme och då var det verkligen non stop. Om hon inte skulle bli tvungen att laga mat och jag skulle jobba hade vi säkert fortsatt.
Det är så otroligt skönt att ha en bästa vän som man vet alltid finns där för en och som man alltid kan lita på.
Vi kan vara ifrån varandra i flera veckor, men när vi sedan pratar igen är allt så naturligt och vi har alltid saker att prata om. Vi står alltid på samma nivå och ja ni förstå.

HON ÄR BÄST! <3


Kommentarer
Postat av: E

Det finnns nog inga som harn den underbara kontakten som du och jag har :D <3

2009-02-21 @ 12:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0