are you hoping for a miracle

Idag är det fettisdag. Då ska man fläska sig med semlor. Det har inte jag gjort, eller jo, en har jag ätit så 3st semlor har det totalt blivit för mig idag!

Dagen började precis som vanligt med skola, eller nästan som vanligt. Under första lektionen brakade helvetet lös. Lars bjöd grafikerna på semlor och Eö och Lindur gick i taket. Jag skrattade rätt gott åt dom. Inte för att jag fick någon semla, men just över att dom var så arg. Eö skulle skära snoppen av Lars. Jag vet inte hur det gick med den saken...
När dom två av våra tre lektioner för dagen var slut, hade vi bara historia kvar och jag skulle göra prov.
Jag satte mig, fick provet och kom inte ihåg någonting! Så jag skrev ca 7st frågor, sedan sa jag att jag ville göra omprov istället, jag hade total minnesförlust. Ni vet sån där som man kan få ibland.

Jag gick istället och köpte semlor och sedan hem för att börja laga mat. Jag hade lovat B att bjuda på både middag och semla. Han kom strax efter tre, men hade då bestämt sig för att vila, så han la sig och sov i min säng och jag satt vid datorn och försökte fixa med saker till ÖOR's öppet hus dag. Det gick INTE bra, så jag gav och kröp ner brevid. Jag fick dock aldrig sova, det blev en vild brottningsmatch som slutade med att jag låg på golvet.
B satte sig vid datorn och jag gick ner för att värma maten. Jag hade då varit hungrig i ca 2h och han bara låg och lata sig.
Så vi åt mat, och sedan semla, myste lite och sedan skiljdes vi åt, han skulle på årsmöte och jag skulle till min häst.
Han var förövrigt helst klart BÄST idag!

Han har varit lite konstig på slutet och inte velat bjuda fram, men nu äntligen var han sitt vanliga glada jag och sprang som den prins han är! Åååååh vad min häst är bäst!

Och som sagt, jag har världens bästa B'n!


Kommentarer
Postat av: emma

han är en fettsnyltare. jag är arg på honom, FYBUBBLANS BALLONGER! och han snopp är kvar.. om det inte var någon annan som tog problemet i egna händer! buhu på lasseman. FY

2009-02-25 @ 18:10:46
URL: http://emmastman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0