balla hjärtans dag

Haha oja, min rubrik är ett konstverk, men det var det bästa jag kunde hitta på.
För mig betyder alla hjärtans dag, ingenting, nada, zero, nüll!
Det är en överrklamerad skitdag då man ska smöra så mycket som möjligt, (gärna duscha i smör innan) och sedan rulla sig i socker så att den verkligen blir en sliskig dag som kostar dyra pengar.
Nu behöver man ju inte riktigt göra på det sättet, men det är lite så jag ser på dagen.

Min alla hjärtans dag har mesta dels spenderats på stallet.
B åkte vid 12 ungefär och jag for ut till stallet vid ungefär halv tre och kom hem strax efter sju.
Hopptränade Bosse och han var så UNDERBAR fin! Seriöst, han har aldrig gått bättre! Var fin från början till slut och jag kunde bara njuta! Gaaah, det var ju om något en alla hjärtans dag present!
Fick en chokladask av mamma nu också när hon lämnade mig hos pappa, snäll som hon är.
Den ska jag frossa på ikväll när jag sitter hemma hos B och väntar på honom, han har maran även ikväll och vi bestämde att det var bättre att sova där, så choklad, film och gh ska bli min kväll!

Just ja, det enda i present liknande jag har fått av B idag ska vara en alla hjärtans dag fis... men jag vet inte om den räknas..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0