den långa fredagen

Jag har verkligen ingen aning varför jag fortfarande är uppe. Jag har varit trött ända sedan klockan ett idag, men ändå håller jag mig fortfarande vaken.
Har fördrivit tiden sen klockan 9 att spela gta, kollat på top model avsnitt på youtube och nu har jag börjat se en serie som heter Stylista, ingen aning vad den än handlar om, men det lär man märka.
Egentligen så väntar jag bara på att B ska komma hit efter maran.. Ska bli mysigt för jag fryser som tusan så då kan man låna lite värme och sova gott! (Bäst att jag inte avslöjar min plan bara!)

Nej jag får nog ändra mig, gå och borsta tänderna, dra på sovkläderna, sätta igång filmen Bolt och gå och lägga mig!

Kan inte tiden bara gå lite fortare?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0