hit me with your best shot

Blaff blaff, jag älskar mina uttryck!

Något mer jag älskar just nu, är livet. För att det är så jävla najs, om man skippar själva delen med att vi har historiaprov imorgon och jag fattar ingenting, annars så är det najs och det känns som jag har koll på tillvaron.
Om två veckor är det lov. Då ska jag sova, sova, sova. Och leka lite i snön tror jag, för jag fyller år och blir gammal. Gammal som gatan. Hela 18år har jag då spenderat på jorden.
Det är lite läskigt när man tänker på det, hur tusan det har gått till!?

Idag var en väldigt seg dag, först ville inte min mobiljävel ringa. Men på något sätt visade jag mig på skolan en sväng. Satt till och med kvar efter och jobbade lite extra. Det känns som jag har lite kreativition kvar!
Sedan blev det stallet där jag red ut med Maria. Därefter hade vi U-sek möte och när det var klart fick jag åka hem till pappa, där sitter jag nu och "pluggar".
Med "pluggar" menar jag att boken är uppslagen och ligger vid min arm men jag har bara läst några rader och har redan gett upp eftersom jag har stor brist på intresse!
Just nu hatar jag historia som satan, trots att jag tycker det är ganska kul så har våran lärare totalt fått mig att tappa intresse för det!
Min pappa därimot är en riktig baddare på historia! Han kan jag lyssna på i timmar, men nu vet jag inte ens vad jag ska fråga om, för jag vet inte ens vad vi läser för något!
Visst är det roligt när man känner så!?

Nej nu ska jag och mitt extremt lyckliga hjärta ta och gå och läsa lite historia.
Det betyder att jag är så kär att jag inte vet vad jag ska ta mig till.

my beloved baby<3



Kommentarer
Postat av: Fluffy

Historian gick rätt bra. Han märker inte om man fuskar (A)

2009-02-18 @ 10:27:37
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0