hot'n cold

Yes yes, klockan är 22.40 just nu, vilket betyder 20min innan jag egentligen ska sova. Jag kommer nog göra det, sova alltså. Är så jäkla less på vara uppe och sitta vid datorn, har tappat intresset helt, det är ju sjukt, men så är det!
Känner mig mer eller mindre tvingad att kolla min bilddagbok och ladda upp bilder, man kanske borde lägga ner, men då vet man att man kommer ångra sig när man får mindre att göra, så är det ALLTID!
Hade jag haft photoshop nu hade jag kunnat nördat mig i att göra om min blogg men inte ens finns. Jag kanske borde lägga in bilderna från Sthlm... kanske kanske... Men då måste jag leta efter min kortläsare... faaaaaan... eller nej, där var den!



Aaaaaaah vilket meningslöst inlägg! Men ja..
Idag var vi lediga, sov hos B från igår då, den stackarn jobbar ju idag, så jag kunde ta över hela sängen och sova till typ 10, innan jag blev asrädd när det ramlade in post och kunde inte sova längre, så jag tog mig tid och diskade och bäddade innan jag nördade gh i typ 4timmar, hehe...
B kom väl hem vid fyra så vi lagade mat och brottades om vem som skulle få bestämma musik på datorn, jag förlorade som vanligt :(
Åkte sedan ut till stallet och red ut med Emma och Kompis på Adrienne, vi fick även följeslag av Maria och Bosse och Ida med Riggo på vägen tillbaka. Riktigt härligt väder, månsken och ganska mild temperatur och perfekt underlag, synd att Addis inte har så jättebra kondition bara, hon tycker jag var en "pain in the ass" höhö...



Haha, nu är klockan 23.42 och jag har inte bloggat klart än, B ringde och jag la in bilderna från Sthlm så det går visst segt för mig, tänkte bjuda på lite roligheter som har hänt...

1. Jag och B hade lagat mat (typ i tisdags eller nått) jag skulle skaka ketschupflaskan och vips så lossnade korken och ketschupen flög ut på golvet och på mina byxor. Han skrattade, jag surade.

2. Pappa bjöd hem mig och B på middag, han börjar med att ställa helt sjukt töntiga frågor och gör allt för att skämma ut mig som: Du dansar alltså bugg... Jag måste fråga dig... Äter du tuggummit också?

3. B hade lyckats brotta ner mig på sängen, han höll på med någon segerdans som innehöll höftvickningar och vips så rasade sängen. Jag skrattade, han surade.

Sen orkar jag inte komma med något mer!
Nu ska jag sova, imorrn blir det skola, jobb och stallet, vi hööööörs! :)

älsko<3

/grassmonkey



Kommentarer
Postat av: Saja

snyggast bild.

2009-02-10 @ 00:36:07
URL: http://laxbox.bloggagratis.se
Postat av: lovis

i like the brills :)))

2009-02-10 @ 13:15:11
URL: http://viewsoflife.blogg.se/
Postat av: kusinen;)

älskar verkligen brillorna(AAA)=)

2009-02-14 @ 19:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0