it's hard to explain

Ja, hemma från stallet nu, med värk i båda axlarna, det var nästan inte värt det, gick verkligen inte bra.
Och kvällen har inte blivit bättre heller.

Ett litet tjaffs bjöd jag B på. Men jag kan inte rå för att jag är som jag är, desstom inte så mycket för att träffa hans kompisar.. Dom verkar ändå så dömmande.... Hur kul är det liksom!?
"HEJ TYP.... eeeeeeeeeeeeh......... HEJ!"
Fan jag måste skräpa mig!


Och det gjorde jag också. Jag är som en jävla toffel ibland, heheheheh.
Fan, nu får jag faktiskt lov att sova, men här får ni lite onödiga bilder, i know you like it!

Det blev inga bilder, bloggen är cepe. Godnatt


/grassmonkey



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0