let me tell you someting that ain't real

Ja, hur ska man kunna sumera dom här dagarna då?

Gårdagen var väldigt lugn, stack på banken efter skolan, fick INTE gör det jag skulle göra, för jag måste fyller 18 först... kul, det är liksom om 5dagar.. Men fick en ny tid den 4:e iaf. Synd att jag fick en riktigt surtant.. Hon presenterade sig inte ens!
Sedan bjöd B mig på max. Väldigt onyttigt det där.... Men det lät sig väl smakas och jag var extremt hungrig! Vi åkte sedan hem till han för han skulle hämta sin räkningar och sedan vidare till hans mamma och pappa, (han har inte fått sitt internet ännu) När vi kom fram dit insåg han att han hade glömt själva internetdosan hemma, så det blev bara till att vända! Haha

När allt sådant var klart såg vi på Rambo 4 och jag blev lite smygkär i John Rambo som han heter i filmen, trots att den var groteskt äcklig så var den hur bra som helst! Sedan ringde Lindur och vi pratade på ett bra tag! B hann t.o.m bli less på vårat samtal och sa att vi skulle åka hem till honom, så jag och Lindur la på, vi hade ju haft vårat trevliga!
Hemma hos B blev det glass och hallon och sedan till att sova! Jag insåg inte hur trött jag egentligen var förrän jag la huvudet på kudden. Godnatt sa det bara!

Idag så var det skolan, första lektionen såg vi klart på Frankenstein. Den var extremt äcklig den filmen...
Sedan samhällskunskap med redovisningar och sedan gick jag hem. Orkade inte vara med på samlingen klockan 12.00 för att sedan gå direkt igen, innebar ju nästan 1h väntan. Suck.

Nu ska jag dock åka och jobba och sedan ut till stallet. Ska rida ut med RH på Golden och därefter ska jag väl umgås med B antar jag :)
Skriver väl mer sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0