maybe you hade it, maybe you lost it

Nu sitter jag i datasalen och väntar på dagens sista lektion ska börja.
Här i salen sitter en massa små lurviga kryp från andra klasser och spelar cs. Ni kan ju tro att man blir less.

Jag har suttit och läst lite bloggar och insett att jag är så JÄVLA less på att Blondinbella wannabe..... "Åh hej titta på mig, här är mina sminktips och tips om hur du ska klääää diiiiig"
Suck och stön säger jag.

Förövrigt tycker jag riktigt bra om Blondinbella nu när hon har tagit sig in i kampen mot ätstörningar. Säga vad man vill, men hon är en riktigt duktig bloggerska och skriver bra, sen orkar man inte alltid läsa allt och vissa saker stör man sig på, men det gör man ju med vilken person helst.

Efter skolan idag ska jag och B sticka till banken, jag ska fixa internetbank så jag själv kan sköta mina pengar.
Jag känner mig ju nästan vuxen.... (KANSKE VUXENPOÄNG hehehehehe)
Sedan eventuellt hinner jag till bussgods så jag kan skicka iväg kameran redan idag.. Känns lite nervöst för hur det blir med överföringarna av pengarna bara... Man måste ju lite på folk ibland. Ska bli skönt att kameraskrället kommer till användning iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0