poker face

Jag har alltid sagt att jag skriver för min egna skull och det gör jag verkligen också, men man påverkas alltid av vad folk ändå tycker om ens blogg. Jag bryr mig dock väldigt lite, men det är alltid blandade åsikter.

Vad tycker ni, mina få trogna läsare som ändå läser, vill ni läsa sällan och läsa inlägg med mina sjukt konstiga tankar som väldar ut ibland, eller vill ni läsa om min extremt trista vardag? Med det sistnämna alternativet lovas mer uppdatering, mer bilder och såklart en och annan sjuk tankespårning.

Det kommer bli mer en.. ja, vette fan hur jag ska uttrycka mig. En vanlig blogg?
Mer bilder som har med saker att göra, mer skriverier om vad jag gör.

Säg gärna eran åsikt, annars gör jag som jag själv vill (det gör jag iaf..)

/grassmonkey


Kommentarer
Postat av: Bea

inte för att jag tror att MIN åsikt spelar någon roll överhuvudtaget, men ja det är intressantare att läsa lite om vad du gör iaf

2009-02-07 @ 09:20:13
URL: http://beatriceanderss.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Lite av båda delarna :)

2009-02-07 @ 16:53:34
URL: http://pernillalarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om vad du gör, typ

2009-02-09 @ 16:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0