was it a ordinarie day?

Det blev en riktigt najs dag igår iallafall.
Efter att ha plågats genom skoldagen kunde man gå hem till pappa och strutta runt lite, spela gta i väntan på B.
Vi flyttade upp en ny säng till mitt rum,  det gick rätt så smidigt, lika snabbt som en grisblink ungefär! Sedan stack vi och köpte max av ren lathet och åkte hem till honom och latade oss i några timmar innan vi åkte och handlade i snöstormen.
Kallt som tusan, plus storhandel blev riktigt najs, höhö. Åkte tillbaka och det blev uppackning och pluggning medans B fick diska och plocka ihop lite småsaker som inte var färdiga i lägenheten. Den är riktigt jäkla najs :)
Sedan blev det att glutta på dansfilmer , haha jävligt underhållande! :D Därefter puss och godnatt, jag får ju dock sova lite längre än till 5! Moahaha!

Så, nu ser ni hur icke intressant det är när jag skriver om mina dagar!

Just ja, glömde jag nämna att jag är jävligt kär!

/grassmonkey


Kommentarer
Postat av: Bea

roligare så!

2009-02-06 @ 13:32:04
URL: http://beatriceanderss.blogg.se/
Postat av: Linda

malin är kär :))

2009-02-06 @ 20:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0