why is it always like this

Allting snurrar, men jag står still, alla snurrar, men jag står still.
Jag fallar inte, jag flyr inte, jag lever vid nuet och jag älskar det.
Det var länge sedan jag var så här lycklig. Känslar är obeskivlig
men det behövs inga ord. Jag behöver inte bevisa för någon
hur jag mår. Jag känner mig fri, oansvartagande, galen, vild
otaktiskt, musikalisk - ja lycklig.
Det finns inga riktiga ord att pressa fram, även om jag så
skulle stampa, skrika eller slå någon, skulle det bli som
ljuva slag, dova stambar och tysta skrik.
För jag orkar längre inte bry mig om något. Mitt liv får gå
precis som det vill. För är det meningen att det ska gå
åt helvete så är det så. Jag tänker inte oroa mig över
saker som ännu inte har hänt. Jag tänker leva i nuet
och sluta bry mig när jag misslyckas. Jag tänker varken bli
känslokall eller galen. Men jag tänker vara precis den jag är.



Det blev en halvmysig tisdag.
Fotade hela förmiddagen, men insåg sen att jag hade haft fel inställningar på kameran så allt blev bajs och det sket sig, får plocka fram ett par gamla bilder till imorgons inlämnings uppgift. Sedan skolan där vi inte hade svenska.. eller vi skulle bara läsa. Sedan gick jag hem, för min rygg höll på ta död på mig.
Vid fyra tiden mådde jag bättre och B kom och hämtade mig och vi köpte mat på subway, åkte hem till honom, åt, myste, sov, spelade gh, brottades som galningar och sedan var han snäll och gav min onda rygg massage!
Gosh, jag tror jag tamefan är kär upp över öronen. Det känns som vi suttit ihop i hundra år.. Kanske vi har... Vem vet...

Men nu ska jag ta och pussa på min katt, skutta mig till sängs och drömma om min prins.
Imorgon är en ny dag, men nya idiotipåhitt!

(i think) i love you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0