you can't play on broken strings

Ännu en dag har fått förbi. Idag var det friluftsdag, vilket innebar ingen skola - NAJS säger jag!
Jag sov till 11.00 sedan åkte jag till stallet vid 13.00 och red på Bosse tillsammans med Eva och Addis, en sväng upp till vitsjö blev det i det fina vädret. Det gick bra, förutom att min häst tvärnitade för en gran och hoppade ner i diket :b
Jag strosade sedan runt på stallet till klockan 17 då mamma hämtade mig.

Nu på kvällen har jag försökt få tag i Jamba så dom ska sluta ta 30kr i veckan ifrån mig!!! Är så arg så jag vet inte vad!
Ska ringa imorgon till dom, eftersom dom inte hade öppet längre än till klockan 18..... Jag tänker då inte vara nådig.. Totalt sett så tror jag dom har tagit runt 200-300kr från mig!!
Sedan har jag även sålt min kamera! Ja inte 350D utan min Dimage A1, känns jättebra, la ut annonses på blocket tidigare idag och den blev snabbt sålt till Härnösand.
Måste försöka sälja min elorgel också.. lite svårare tror jag det blir....

Har även idag lyckats skaffa Addis en ny medryttare, eller troligtvis iaf, Borg tror jag kommer passa utmärkt!
Kommer dock sakna hårbollen till damen, men känner just nu att jag inte har tid. Ska ta tag i körkortet nu också, mamma och pappa hade faktiskt hasat sig till banken idag och fixat fonderna åt mig så snart har jag pengar!

Imorgon blir det till att fixa på banken och kanske träna.. får se hur det går. Förhoppningsvis sover jag hos min prins också.

Nu ska jag duscha och sedan... jag vet faktiskt inte vad jag ska göra! Känns ovant att inte vara ute på stallet vid den här tiden! Läskigt...



Kommentarer
Postat av: Saja

Du ska nörda Pet Society!

2009-02-25 @ 20:27:06
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0