you just comming back to

Idag är en riktigt jävla fucking skitdag, då jag verkligen bara VILL bryta ihop.
Lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet och aldrig mer se solens dagsljus.
Jag kan inte beskriva riktigt vad som är fel. Allting snurrar bara runt i mitt huvud. Jag själv, vet precis vad jag har gjort eller vad jag gör. Men jag bryr mig inte längre, jag har bara lagt av, slagit på off knappen.
Kommer behöva det jävla lovet, fylla år och allt sånt. Då ändå ingen jävel är hemma. Jag kan ljuga och säga att jag gillar det, men det gör jag inte.

Och vad fan hade jag gjort idag för att dissas totalt. Tack!
                                                                                                           ....idioter


Kommentarer
Postat av: din Lindur

Men Malin vad har hänt ? :/ finns här om du vill prata av dig, dagsomnatt! <33333

2009-02-23 @ 13:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0