can you here it

Ännu en dag har flytit förbi och det är första dagen på sportlovet. Det roliga är att jag känner inte att det är sportlov, för mig är det fortfarande helg och så lär det kännas hela veckan. Jag väntar liksom bara på att skolan ska dra igång igen.. Tragiskt, men sant.

Denna dag har jag inte sovit bort helt, vaknade vid tio och åkte från B och skulle hem till pappa där jag hade glömt mobilen under gårdagen, det var extra trevligt att missa bussen upp till sörliden dock så jag fick gå i det extremt fina vädret.
Därefter fick jag skjuts ut till stallet av syster och red ut med RH.
Sedan kom B och hämta mig och nu sitter jag hemma hos honom, eller hos hans föräldrar, han bor ju inte här längre... och ja, fördriver tid. Han själv pillrar med sin skoter och rensar i nån bod. Han kom nyss in och frågade om jag hörde hur bra han skoter lät nu (han skulle byta ut något) och jag som inte är det minsta intresserad svarade att den lät som den lät innan och påpekade att han luktade väldigt mycke skoter.. Han suckade och gick iväg igen.. Jag vet inte riktigt varför..

Nu ska jag se om jag vågar sätta mig och se på tv med hans pappa istället, han ser ut som en snäll serietidningsgubbe, men har en väldigt egendomlig humor som jag inte riktigt fattar utan jag tror alltid han är arg. Haha, det är inte lätt inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0