clean

Det är inte riktigt över än.
Jag andas fortfarande.
Men jag vet det är aldrig riktigt över.
Jag står fortfarande här.

Det här kan få mitt hjärta att brista eller rädda mig.
Så låt mig gå, med alla dom tankarna jag har.
Med alla dom rädslor jag aldrig sett.

För jag vet, att det inte är över än.
Men låt mig känna mig hel.
Känna mig själv, som den jag är.

Låt mig känna mig
Ren.



Så kul kan man ha en fredags eftermiddag i en tom datsal.
Jag tror jag ska använda den som dikt till svenskan, vad tycker ni?
Min fantasi är extremt dålig och jag orkar egentligen inte engagera mig alls i den uppgiften.
Jag har aldrig riktigt gillat att skriva dikter...

Usch jag hatar att känna mig stressad genom att  vänta på bussen. Ska ta och röra mig till jobbet strax.

Idag har Britta tagit körkortet - mycket grattis till henne!

Jag bjuder på en låt eftersom det är fredag!


Kommentarer
Postat av: Saja

jag tycker din svenska dikt var bra ++

2009-03-29 @ 23:15:21
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0