dont go wasting you emotion

Nanan, gårkvällen slutade lite mer explosivt än jag hade trott.
Det skulle bli filmkväll med Pennan, Rebecka och Marie. Vi drog väl hemmåt vid halv tio någon gång, jag bakade en morotskaka (som blev bränd) och vi såg på singing bee, och en dokumäntär film som heter supersize me och lekte med Laban, samt dampade så mycket man kan.

Det är nog lättast så jag beskriver gårkvällen. Damp.
Jag och Marie dansar iallafall bäst, Rebecka blir fulast på kort och Pennan somnar snabbast. (typ innan filmen ens har börjat..)

Ja kan inte riktigt säga vad det roligaste var, om det var när vi lurade Rebecka och Marie på stallet, eller när Marie låg på golvet och skrattade i typ 10min eller när Rebecka blev så fula på kort att man typ dog... Ja..



Ikväll blir det till att umgås med Britz, Fisen och nån annan snubbe.
Det lär bli hyffsat damp... Eeeeh..

Nu ska jag gå och KRÄVA middag!

tjing tjing - i miss my baby thing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0