four letter lie

Ja, nu har alla som potatisar trippat på lunch.
Jag vet inte varför jag sa det, men det lät kul.

Själv tänker jag inte äta äckel lunchen, det gör jag typ aldrig känns det som. Hatar verkligen våran skolmat, det är den värsta som finns och jag äter hellre kottar.
Nej nu ljög jag, men nästan.



Idag är det en sån där dag då man inte vet vad man ska blogga om. Har lust att bara skriva om en massamassa, men det kommer ingenting, även när jag lyssnar på musik.. och det är konstigt.

Sitter och kollar på lite olika bloggar, men hittar seriöst inga intressanta.
Har ni någon att tipsa om?



Gårdagen spenderades större delen med Björn, vi åkte först till Linda och filmade. Jag tvingade honom.. Det var inte så populärt tror jag, men det blev rätt kul. Emelie hjälpte också till, mycket uppskattat!
Sedan åkte vi hem till honom och lagade mat, makaroner och köttbullar - nom nom!
När jag sedan skulle på U-sekmöte var han såklart så jäkla snäll att han skjutsade mig och dessutom stannade där ute i en hel timme! Fatta, han som är allergisk och allt! Jag tycke riktigt synd om stackarn när vi åkte därifrån.
Vi åkte sedan till honom och avslutade kvällen i soffan och glodde på "Ballar av stål".
Det var faktiskt ett riktigt roligt program, trots att det hela är ett plagat på den amerikanska versionen, men den här var faktiskt också riktigt rolig!

Lite roligt igår när vi åt faktiskt och började snacka kök (jag vet, det låter som vi är 75+) men det var lite roligt att våra drömkök såg likadana ut eller okej, hans vara lite mer avancerade, men iaf.

Idag tror jag att jag ska åka och jobba efter skolan, vi slutar ju tidigare så.. sen ska jag rida Adrienne på kvällen och träna inför pay and ride. Kan blir najs. Behöver alla pengar som är möjligt just nu, väntar fortfarande på pengarna från kameran och måste egentligen betala dom där benlindorna från tradera... fuck...



Nej man kanske borde gå och köpa något och sedan leka med bilderna från ukm..

älskling - du är det bästa jag vet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0