heartbeats

Guuuuuud vad det känns som det var hundra år sen man satt vid datorn.
Har inte suttit vid någon sedan i fredags och det är länge enligt mig. Det roliga är att t.o.m Björn har suttit mer vid datorn än mig, han har dessutom suttit vid min dator, men jag har inte orkat bry mig.

Ska se nu om jag kan resumera min helg.

Fredag: Ja det blev utgång på kvällen för att fira Emma, det togs dock ganska lugnt och blev väl en ganska lyckad kväll iaf, vi började på framnäs, dog en sväng till liquid och avsluta på sibylla.

Lördag: Klev upp vid halv tio och packade det sista, drog ner på stan och vi skulle köpa en present till Björns kompis Sara, åkte och hämtade Camilla och stack iväg mot Agnäs vid elva. Kom fram strax efter 12.
Björn stack direkt ut med Johan och körde skoter och jag fick lära mig ett och annat om dans.. Haha, fick säkert se på det i minst en timme, men det var ganska kul ändå när dom är så pass duktiga :)
Sedan stack vi till Bjurholm och handlade, fick oss även en guidad tur och fick åka 160km/h på en lantlig väg.. Det var tydligen så dom roade sig. Haha, Camilla skrek, var livrädd och tyckte inte det var roligt :b
När vi sedan kom tillbaka så la sig alla och sov - tro det eller ej!
Efter en timme börjades det med maten och Tobbe drog sig även dit så vi käkade, tacopaj bjöds det på och det väldigt smaskigt. Efter maten stack vi till stallet och fick träffa Sanna, Johans syster som jag vet vem det är sen tidigare (världen är allt bra liten!) När vi kom tillbaka blev det efterrätt och tv-tittande. TIttade på Robinson och sedan tackade jag och Björn för oss och åkte hem. Kom hem runt elva, hade bestämt för att se en film, men somnade efter ungefär 30min. Var ganska slut.

Söndag: Helt klart bestämt som en vilodag. Sov till ungefär ett.
Minns ett telefonsamtal med mamma vid tolv ungefär.
(Jag hade precis lyckats somna om efter att ha varit på toa och sov verkligen asskönt..)
Mamma: Hej! Vad gör du? Sover du?
Jag: Näe... Vad vill du?
Mamma: Jag vill bara veta vad du har gjort i helgen!
Jag: Jag har... Näe jag orkar inte, jag måste sova hejdå.
Mamma: Du vet om att klockan är 20 över1! Den är ju framställd en timme!
Jag: Jaja, godnatt.

Sedan fortsatte jag att sova i ca en halvtimme, sedan blev det duschande, typ i 50min! Har nog aldrig duschat så länge, var så jäkla tröööött och när duschen för en gångs skull ville hålla en jämnstråle så man kunde skölja ur håret så misstycker man ju inte.
Sedan vid halv fyra blev det typ.. lunch/middag, tacos iaf.
Vi la oss sedan på soffan och degade fram till halv sju, ut till stallet, hopptränade för Maggan (gick så jäkla bra! Hoppade bana på 120cm! :) )
Sedan till mamma vid tio ungefär och åt "middag" haha, sedan till Björn och sova.

Så ja, hela dagen sovs bort typ.
Sov dock asdåligt i natt, varmt och kallt omvartannat och Björn snarkade som en jävla bäver och tog upp hela sängen.
I natt ska jag nog sova hemma så man kan sova uuuuuuut! Haha.

Vaknade imorse och tänkte för sova en timme längre, men ångrade mig 10min innan bussen gick och drog på mig kläderna så jag kom i tid.

Varför är måndagar alltid dödagar?


Kommentarer
Postat av: ~~Hellen~~

som svar på sista frågan: No idea...?^^

Lät som en bra helg!:)

2009-03-30 @ 19:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0