i won't be leaving here alive

Åhå, jag tror jag har hamnat i någon sort Pink mani igen.. Hade ju en sådan period för cirka 3år sen också när jag och E åkte och såg henne i sthlm, vilket var helt underbart. Dock lyssnar jag mest på hennes gammla låtar, då det bara är cirka 3st av hennes nya album jag gillar, men det hade ändå varit najs att åka och se henne i november iår igen, dock är ståplatserna utsålda och jag tänker INTE sitta på ytterligare en konstert, no no!

Idag har varit en sådär mysig dag, trots att det tog imot att kliva upp till skolan imorse så lyckades jag, första lektionen som är datagrafik är så himla slapp.. Och det är alltid roligt när eleverna är bättre än läraren.. haha!
Historian tog man sig igen, omprovet flyttades till imorgon vilket är najs! (Dock kommer jag inte kunna något mer imorgon..)
Efter skolan förgyllades tillvaron med att Britz, Saja, Fisen och Lindur drog med hem och käkade tårta och flummade. Det var helt sjukt kul att vi 5 kunde samla ihop oss igen, då det var evigheter sen!
Några tårtbitare senare och lite damp så drog dom sig vidare.
Det ska jag förövrigt också göra, och städa bort efter vårat party...

Får se om det blir till att träffa B något idag eller inte, just nu är han lite kinkig..


Kommentarer
Postat av: Saja

Pink är väldigt tuff! :D Gillar hennes attityd. Family Portrait är fin!



Tycker att det borde vara fler gånger "vi 5" hahah träffas oftare.



2009-03-09 @ 23:31:23
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0