so i put my arms around you

What a night , höll jag på säga men det var inte riktigt det jag tänkte.
Helgen har varit riktigt kalas, lördagkväll var jag med Britz och FIsen, dom var damp i huvudet som vanligt så jag lämnade dom vid 12tiden till deras öde.
Kvällen bestod av tuggummi, tuggummi, dator, gh och ännu mer tuggummi.
Ni vill verkligen inte veta....

På söndagen hade jag pay and ride och på eftermiddagen kom äntligen älsklingen hem :)
Vi blev bjuden på pizza av hans pappa och sedan hyrde vi film tillsammans med Emma och Martin.
Kalas blev det.

Dock inte så kalas på kvällen när jag fick tväront i magen precis innan vi skulle sova, hade bara tänkt borsta tänderna, men tog mig inte ens så långt, "svimmade" helt sjukt nog (tuppade inte av helt utan kunde bara inte stå längre och blev jätteyr) så det blev sängen direkt, låg då och kramade en kudde tills jag tillslut somnade. Vaknade upp imorse när Björn skulle gå på jobbet, mådde bra, gick på toa och fick jätteont i magen igen, ringde mamma och sa att hon fick sjukanmäla mig. Låg sedan vaken till strax efter 7 då jag somnade om igen och sedan sen jag vaknade vid 10 så har jag mått bra.
Har dock slöat hela dagen, ska till Emma i eftermiddag - VÄRLDENS BÄSTA KOMPIS FYLLER NÄMNLIGEN 18ÅR!!!!!!!!

Ska bara invänta Björn nu så blir det väl middag av något slag vid senare klockslag.

älskling - du är så jävla bra!


Kommentarer
Postat av: - E

Tack för att ni kom ! :D

2009-03-24 @ 10:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0