the day that i didn't move

Denna dag kan verkligen ta sig i röven rent ut sagt. Kan inte komma på något positivt förutom min häst.
Under den här dagen så har följande hänt:

- Björn pratade om att åka på montage i 2 månader i sommar (jag som även ska vara hästlös i 6veckor...KUL)
- Jag kan inte söka sommarjobb på Hägges
- Jag har tappat alla insperation och energi för att orka engagera mig i u-sek längre utan vill helst hoppa av. Känner verkligen inte för att bry mig längre.
- Fått extrem prestationsångest för att jag inte vet hur jag ska få till min bild och alla andras är assnygga.
- Blivit extremt stressad för våran dokumentär.
- Haft 700st olika personer som varit på mig att jag ska fixa saker ÅT dom som jag verkligen inte orkar och sedan fått klagomål.


GÅ OCH DÖ DAGEN - GÅ OCH DÖ!

Jag tänker duscha och sedan dra täcket över huvudet.


Kommentarer
Postat av: Saja

Alla verkar tycka att denna dagen ska gå och dö.

Fuck för sommarjobb och håller med dig om utställningsbilderna >_<

2009-03-19 @ 00:00:41
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0