today was yesterday

Igår fyllde man år.
Det blev inget större firande och ingen partajande.  Det tar man med tiden som kommer och jag klagar inte.

Jag sov större delen av dagen och sedan städade och fixade jag lite, vid 5 kom älskling med rosor till mig - HUR JÄVLA GULLIGT ÄR INTE DET DÅ!?!?! och han sa att han var ledsen över att han inte fixat en present åt mig.
Om jag ska vara ärlig så skiter jag i presenterna, det bästa var väl att han kom och uppvakta iaf :)))
Mamma kom med mat strax efter och vi käka.
Jag bakade och höll på samtidigt och lyckades glömma två kakor i ugnen - haha! Men dom ska bara ätas på jobbet så. (;
Sedan hjälpte B mig att flytta tv:n till pappa och därefter åkte han på träning medans jag fixade till.
Blev upplockad vid 9 igen, dock var han inte på vidare bra humör då längre, vilket jag inte fattade. Åkte till hanslägenhet och jag såg DH, blaha blaha - har saknat den serien!
Sedan blev det puss och godnatt, ja vilket rolig kväll det blev!

Just nu sitter jag på jobbet, skulle egentligen ha fotat en röntgensak, men I hade visst glömt bort mig, så vi får se hur det blir med den saken, ska bjuda på fika iaf!
Umgås lite med B blir det ikväll innan jag ska på stallet och sedan blir det hem och sussa, imorrn kommer Lindur och Ämä! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Woho, har saknat dig! vi syns imorgon :D

2009-03-04 @ 17:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0