you know what it feels like

Är det inte underbart hur känslor hoppar runt, ena stunden är man glad och i andra stunden känner man sig på botten av det bottenlösa. (Hur nu det är möjligt?)

Gårdagen, började dåligt, telefonsamtal med Lindur och E gjorde dock livet bra mycket enklare!
Tog bussen till Lindur och vi gick till Ämä och åt en superdupergod tårta som hon hade gjort- till MIG!
Jag fick presenter av Lindur också, ett halsband, ett armband, en grimma och ett kort. Armbandet lossnade dock när jag var på stallet :(
Men min häst bär grimman med stolthet!
Ja det bar alltså av till stallet efter firandet, red Loyden. Jag kan kortsagt säga att det var mycket, mycket jobbigt!

Sedan tillbaka in till stan och hem till älsklingen, diskade och fjantade på, somnade sedan på soffan och blev väckt vid halv elva. Dock hade det varit bättre att fortsätta sova.. Blev ett rejält tjaffs, eller egentligen ett stor missförstånd som blev tvungen att redas ut. Det slutat iaf med att jag gick därifrån, men B kom snart efter, det blev en del tysnad innan vi väl förstod varandra och det blev ett godnattande.
Det är svårt att förklara något, när den andra inte ser vad som är fel. Har man en gång ett beteende så är det lätt att man håller sig fast vid det.

Är det egentligen okej att hålla på, på samma sätt som man gjorde innan man gick in i ett förhållande? Det tycker inte jag.
Utan respekt, ärlighet och omtanke faller allt bara ihop, då spelar det ingen roll hur många gånger man säger att man älskar varandra, det blir ändå inte äkta.

Men som jag har sagt så många gånger förut, jag har världens BÄSTA pojkvän.


Kommentarer
Postat av: Saja

Ni verkar klara det där bra (:



Vad önskar du dig? :D

2009-03-06 @ 22:24:34
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0