battlefield

Dåligt uppdatering, jag vet..

I fredags var det fest iaf, började med förfest hos Britta och det var så ös, iaf på vissa av oss, haha!
Sedan ner på statt, och vi öste som fan! En perfekt kväll blev det iaf, sjukt drag var det :)
Avslutade kvällen på BK med Britta och Jocke!
Måste ju dessutom säga att jag har världens snällaste pojkvän som skjutsade mig till Britta, skjutsade ner oss till statt och hämtade oss - puss på min älskling<3

På lördagen hade jag stalltjänst, haha 2½h sömn, jag trodde jag skulle avlida, ont i fötterna hade jag också, dock så slipper jag att vara bakis, jag måste ju helt enkelt supa rätt jämnfört med andra ;) Haha!

Idag har jag haft banhoppning på Erik, men som sagt, det är ju inte så mycket om hästarna i den här bloggen så vill ni höra om det läs mightybouncer.blogg.se



Nästa fredag åker jag iaf ner till malmö med älsklingen för att hämta hans nya bil. Känns drygt, men ska vara kul att åka iväg bara han och jag, trots att det är långt :) Blir en natt i sthlm så vi är hemma på söndag, han har t.o.m sagt att jag ska få köra hans bil! Det ni!! Haha :)


Btw. vilken pipa!
http://www.youtube.com/watch?v=e8H0w0B4-sQ&feature=related

Bjuder på en bild från helgen:



Kommentarer
Postat av: bipp

det var össss :)

2009-11-23 @ 10:21:43
URL: http://bippan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0