daddys day

Idag är det alla papputars dag. Så jag säger grattis till min egna papput.
Vi firade honom genom en god middag på matcompaniet och jag är fortfarande mätt.

Har haft stalltjänst idag också så är lagomt trött..

Sitter just nu och lyssnar på Rihannas Disturbia, typ enda låten som är okej med henne enligt mig, men då ska det vara en massa massa bas!

Har iallafall bestämt mig för vad jag ska älsklingen när han fyller år så jag ska gå och köpa det imorgon, sedan måste jag baka en massa som jag har lovat.

Men jag tror faktiskt jag ska gå och göra mig klar för sängen nu, är apigt trött :)


Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Sv: Okej, det tycker inte jag. (:

2009-11-09 @ 17:23:24
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0