damn damn damn

Så jävla less just nu, hosta, ont i nacken och något som nu börjar lika magsjuka..
Har jag fått svininfluensan eller vad fan är det frågan om? Stånk och stööööön, faaan...


Ja på tal om livet så är jag less på allt snack inom studenten i huvudtaget, orkar inte täönka på klänning, orkar inte tänka på alla studentfester. Det får mig bara att se alla pengar rinna iväg. Hur fan ska man ha råd med allt?
Blääää


Men men, till en lite FRÅGA:
Älsklingen fyller år på tisdag, vad borde jag ge honom? Budgeten är på 200kr, vi ger för ungefär lika mycket :)
Vad tycker ni jag ska ge?

(Ska skriva upp min förslag senare, nu ska jag betala räkningar..)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0