faster, stronger

Snabb bloggning, ska snart hoppa på bussen, åka till järven och låna en bil.
Har tagit mig upp till skolan för att låna en filmsaker eftersom vi ska filma i eftermiddag.

Var äckligt trött i morse, blev väckt av "spöket" som spelar någon ny cepe låt nu i typ 2sek..
Blev riktigt sur när jag hörde att det smattrade mot rutan, det är INTE mysigt längre med regn. Det får gärna ge sig.. NU!!!

Sen var bussen asseg, busschauffören var en riktig pedant som skulle köra EXAKT dit man ska släppa av eleverna uppe vid park så att man måste gå i motvind med regnet piskande i ansiktet.

Sedan hade vi ingen rökt skinka hemma, utan det var visst rökt salami, så jag tog EN skiva och tänkte, att det gör nog inget. Men tyvärr, jag funderar nu på hur min begravning ska se ut...


MOT BUSSEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0