in the old times

Idag har jag bakat och bakat och bakat.
Älsklingen min fyller nämligen år imorgon, 23år gammal blir han. Han är nog en stor pojke nu :)
Det har blivit en misslyckat sockerkaka, en kladdkaka som nog blev lyckad och chokladbollar.
Har även påbörjat tårtan, men det saknades grädde så den får avslutas imorgon.

Min present suger, är riktigt besviken faktiskt. Hade bestämt mig för att köpa Forza Motorsport 3. Hade tänkt att 500kr, fine - han får en billigare julklapp. Men när jag kom in på Games och såg att spelet kostade 699kr (!!!!!!!!!!!!) så blev jag skitsur och tog istället ett present kort på 300kr där, så dår får han göra som han vill!
Ska nog köpa blommor imorgon också, sen får det vara bra.. haha :)

Köpte även lite saker till mig själv, Bobby's balsam (tänkte testa) och två linnen på Cubus som jag ska ha på 200dagars. Äntligen känner man sig lite pepp!

Sedan ikväll har jag även fått egen hylla i två garderober så jag har nästan flyttat in mer och mer hos Björn höhö.
Nejmen det är skönt att slippa ha allt i typ en väska och sedan låta den stå i hallen och yada yada yada.

Nu ska jag sooovaaaa


Kommentarer
Postat av: Sajan

ooh duktig bagerska (Y) jag vill ha! :O

hoohoh, erkänn bara att du köpte BOBBY's för att dina idoler använder de (kissie o blondinbella) !



Du är bara pepp för att inte jag ska dit .__,

2009-11-11 @ 22:10:39
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0