just a thing

Ja jag kom bara på en sak si så där nu halv två på natten..

På tal om studenten, så blir jag så jävla SUR på alla dom som ska ta sig in på 200-dagars o.s.v för att dom har fyllt 18, gått om en klass eller bytt linje.
VÄNTA PÅ ERAN TUR FÖR I HELVETE!!!!!!

Därimot tycker jag väldigt synd om dom som inte kommer in för att dom fyller år i december o.s.v, trots att dom går i TREAN!

Tycker t.o.m att det är mer rätt för dom som fått hoppat över en klass för att dom är SMARTA får komma in på studentfesterna än dom som SJÄLVA valt att byta linje, eller SJÄLVA sett till att dom fått gå om - för trots allt, så är det upp till var och en vart man hamnar i livet!

Så det så!


Kommentarer
Postat av: saja

Jag vet , det är jätte irriterande - båda delarna! ._;

2009-11-05 @ 08:00:40
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0