outside

Ja här vill man minsann åka till stallet.. men det kan man inte...
"Varför?" Undrar ni.
- Jo för min mamma ska vila och jag får absolut inte låna bilen utan måste vänta en fucking jävla timme till.

Då sätter jag mig här och bloggar om ingenting igår.

Gårkvällen blev lite spontan, stack iväg runt halv tolv och kom hem runt kvart över 5...

Bäst var när vi skulle skrämma Britta och klättrade över deras jävla mur och ställde oss och banka på hennes ruta, men hon var inte där, så då fick vi klättra tillbaka, och gå upp och kolla datarummet, där jag tyckte att jag såg henne, (vilket var rätt) men när vi kom till fönstret var hon inte där, utan hade gömt sig bakom datastolen. HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0