The sick dreams countinues

Ni som trodde att mina sjuka drömmar är över, har helt fel!

I natt drömmde jag om att jag först hopptränade lilla Julia på ridskolan och sedan skulle jag iväg och tävla henne och Erik på en tävling.
När vi väl var på tävlingsplatsen skulle jag gå och kolla banan och det visade sig vara på träs och mitt ute på en åker så det gick upp och ner, och man skulle hoppa både uppför och nedför.

När det sedan var dags för mig att tävla så insåg jag helt plötsligt att jag faktiskt var för stor för Julia och ville inte tävla henne längre. Dock ville alla andra att jag skulle göra det, men då insåg jag även att jag hade glömt mina ridbyxor så jag kunde inte tävla.

Sedan minns jag inte så mycket mer.

För er som inte vet så är Julia en shetlandsponny som ridskolan lånar till vissa lektioner.
Såhär stor är hon... ca 107cm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0