Sovmorgon?

Godmorgon, helg, sovmorgon, inga krav - låt oss vakna 10 i 7! 
Vaknar aldrig så tidigt annars, men idag väckte Casper mig så det blev upp och hoppa, dock har jag krupit tillbaka ner i sängen, men har spelat en himla massa spel istället för att ens försöka sova, så får skylla mig själv.

Annars då..? Jo men idag så bjuder inte dagen på så mycket, ska åka ut till stallet, rida Lennart och smörja och packa inför starten imorgon i Östersund! Sedan ska jag/vi uppvakta svärmor, annars är det inget planerat, skönt!
Eller just det, jag ska renskriva och skicka in ett arbete, men det tar inte många minuter. 

Nu ska jag nog fortsätta med mitt suduko och försöka sova lite mer.

Bilden får bli bebis Lennart! ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0