Tillbaka på brottsplatsen

Så var denna dag till enda, kan säga att den har gått i motionens tecken...
Det var egentligen tänkt att vi skulle åka in me bröderna Viking till Solänget men det var så förbannat halt så vi valde att avstå det...
Istället gick jag, min käresta och hunden en promenad i skogen i Utby för att titta på en annan eventuell körväg. Dock var den inte skottad... Nu kanske ni ser oss plumsade i en halv meter blötsnö men så illa var det inte, den är bara inte skottad sen den senaste decimetern med snön kom, så det var det vi fick plumsa i. Kan dock säga att det brände skönt i vaderna efter uppförsbackarna... 

Efter den promenaden for vi hem innan vi åkte för att äta middag hos svärföräldrarna, sedan hem en sväng igen och nu ikväll blev det en sväng till gymmet.
Sjukt nöjd med kvällens pass!

Började 10min på crosstrainern, sedan blev det bänk med 25x4 blev 22,5x1 där medans jag väntade på en passare, vilket jag dock överdrev med att jag behövde, men är ju bättre att vara på den säkra sida hehe... (En repetion är 5gg, och kör alltså 5x5 egentligen)
Sedan blev det rodd, 16,5kg med 12x3 reps
Marklyft 60kg. Då kör vi dock bara 5x3.
Sedan drog jag bara en reps med militärpressen 20kg, eftersom jag redan hade kört bänk så ville jag inte pressa mer.

Körde lite roddmaskin och avslutade med jogg i 5min i väntan på mitt sällskap, ångrar dock lite det eftersom jag har mycket problem med knäna idag. Valde att avstå ben idag just pga och då borde jag tänkt steget längre, men aja, det är jag som får pina mig runt imorgon.

Nu kan ju detta ses som ett tråkigt inlägg, men kul att läsa om en förhoppningsvis förbättring.

Dagens citat:
Jag: Men hallå! Du går ju hästskiten! Sen när kliver du i hästskit?!
L-Å: Sen jag ska bli proffs!

Bild från promenaden idag, då vi var på väg hem och hade kommit ut på träningsvägen, hejdå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0