Totalt utmattad

Herregud så slut jag känner mig! Produktiv dag, men det känns av.
Började dagen med tandläkaren efter lunch, sedan ut till stallet för att skritta Lennart, hem för att lämna av hunden och sedan direkt till Solänget för möte. 
Tillbaka hem för att äta middag, sedan gymmet och därefter kvällspromenad med vovven.

Gymmet gick bra idag iaf, kunde inte träna förra veckan då jag var sjuk, men idag var andra gången för den här veckan.
Var så sjukt nöjd förra passet då jag tog 30kgx5reps i bänk! Har haft det som lite spärr, men nu är jag äntligen över den och det kändes KUNG! 

Idag blev det marklyft på 50kg, hatar den övningen, känns bara som jag gör fel... Sedan lite latsdrag, nån ryggövning som jag inte kommer på vad den heter och till sist lite bicepscurl.
På konditionssidan så blev det 10min på crosstrainer ca 1,5km och hemma då promenad med hunden på 3km så det känns ju kan man säga.

Nu är det godnatt iaf!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0