älskling

Haha , jag suger verkligen på att blogga , hur länge sen var det inte egentligen ?
Iallafall kan jag väl gå igenom helgen?
Fredag: Hjälpte Maria att löshoppa Bonija och den hästen kan man verkligen se som en DUM blondin , först sprang hon igenom linan, trots att hon såg den , sen sprang hon rätt in i väggen och knäckte en planka och när vi var klara klev hon på grimskaftet och fastnade sen i hinken med kraft i - vilket IQ alltså!
Senare på kvällen vid typ ett for vi och hämtade Adde , naaw älskling<3

Lördag: Först for vi in till stan med Jenny och visade runt lite innan vi åkte hem igen.
 Jag, Jennüpai och adde var på donken för dom skulle ha glass , då tog jag den sista gula ballongen med svampbob så , jenny ville jättegärna ha den så hon försökte sno den ^^ sen när vi kom tillbaka in på pappa gatan igen var det en jätteliten flicka med sin mamma där som såg jätteglad ut när hon såg ballongen och började peka , så jag gav bort den ... jag fattar inte hur jag kunde ._.  På kvällen kom Linda förbi och vi skulle åka in och möta massa folk utanför hos papput , vi åkte till konsum för att köpa godis och adde lyckades tappa ut ALLT godis som han plockat ihop , jag och Linda höll på dö xD
Därefter åkte vi in och träffade Emma , Martin , Therese , Henke och Jenny , lite senare kom även Emelie.
Vi gick till lekparken och gjorde typ ingenting , innan jag och adde gick för att hämta ut biobiljetter och gick sedan till lägenheten för att hämta syster så vi kunde gå å bion, vi såg Pirates och den var den sämsta av dom tre .
Sedan gick vi tillbaka till lägenheten och Linda och dom kom och hälsade på efter dom hade varit på Asta Kask, vi "kollade på film" , men dom lesnade och stack hem , lite senare vid två tiden stack även jag och adde tillbaka till mammut , efter vi tittat på Rockstar :)

Söndag: Tävlingsdag och jag var fett trött , åkte ut till tävlingarna vid typ elva .
LD var hon skitfin på framhoppningen och jättefin inne på banan , något vinglig och jag red som en galning x)
Vi vann iaf och gjorde oss klar för LC:n där efter , som jag redan hade förutspått skulle gå skit , eftersom vi båda var jättetrött och det var asvarmt >___<
Framhoppningen gick rätt okej , inne på banan fick vi en riktigt dålig ritt , kom fel på hinder ett-två-fyra-åtta , plus att hon stannade på femman , HELT utan anledning , ingen aning vad som hände faktist.
Vi kom iaf , två , dock var det bara en placerad , men skit samma :D
Nu är det dock inga fler tävlingar förrän efter sommaren om inte Addis blir frisk.
Sedan skulle älsklingen hem , vi åkte till mellansel och väntade på tåget , när vi stått där i 50min, och tåget var 10min sen gick vi och kollade på biljetten , då visade det sig att han skulle åkt buss i från stan , och sen tåg ifrån sundsvall , så var mammut och ulf så snälla så vi tog en tripp ner till sundsvall , vi sov hela vägen , när det var typ 50m kvar till stationen körde vi om bussen han skulle åkte med - det är status ! :D !

Måndag: Har jobbat för det sketna operationdagsverket idag , var dock på Järven och jobbade bara i typ två timmar , ska dock tillbaka imorrn och tjäna pengar - till mig själv ! :D Mohahaha !
Ska nu ut till stallet och ta hand om Addis och även rida lektion istället för Jessika.

/grassmonkey
image16


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0