poison

Jag vet varken ut eller in med mitt bloggande, ena sekunden ska det bloggas, andra så orkar jag inte ens så mycket som titta på tangentbordet. Lathet tror jag att jag ska döpa det till.
Just nu sitter jag här, lyssnar på mysig musik som gör en glad och skriver till en märklig människa. Vi disskuterar vilsenhet och att jag har uppfunnit en kurst som heter "Snäll Kurs A", jag har nämnligen tänkt försöka vara lite snällare... Har inte kommit på hur det ska fungera och har kommit på att hela min personlighet försvinner om jag skulle sluta vara elak! Right!?

Ojoj , mitt inlägg blir inte mycket smart, men jag har kommit på att jag inte riktigt kan filosofera om jag inte är på rätt humör, som är lite mer deppigt än vad det är för tillfället.
Jag känner mig rödblommig och lycklig, och det gör en bara ännu gladare.
Min vecka är fullspäckat och jag har redan insett att jag kommer bli sjuk, för hela min familj är det. Jippie!

Imorrn är iallafall min födelsedag och på torsdag ska jag och Jennupai på Kent, jag längtar, fy tusan vad jag ska dränka mig i deras musik nu!

/newbie
image56

Kommentarer
Postat av: Sandra

Angående bloggandet ska du fortsätta och upptadera ofta

2008-03-06 @ 10:54:57
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0