maybe you

Gårdagen blev riktigt mys.
Stack över till Frida vid sju ungefär och där var det redan en samling med tjejerna från klassen. Med en massa frukt (och då menar jag en massa) som vi hällde chocklad över avnjöt vi ett Eva och Adam avsnitt för nostalgins skull och filmen Twister som jag har velat se i typ 700år, har ju sett den förut, men har velat se den nu på slutet, så det var bra jobbat av Johanna att ta med den.
Lovis skjutsade även mig till Björn en sväng där i mitten för att kolla hur det var med den knäckta soldaten, sedan åkte vi tillbaka.

Det är skönt när alla i klassen kan komma så bra överens, i ettan hatade typ alla-alla för att man kände inte varann, det kan man absolut inte tro nu. Våran klass är helt klart bäst!

Efter filmkvällen skjutsade Lovis mig än en gång till Björn där jag spenderade natten, nu var han dock mer sig själv.
Jag såg på Linas kvällsbok fram till kvart över ett ungefär då den tog slut och jag somnade. Den var bättre än jag trott, trots att jag knappt hörde vad dom sa vissa delar av filmen för Björn snarkade så högt.............

Jag känner mig nu dock ganska trött och har ingen aning vad jag ska göra. Skulle egentligen spela GH men det vill sig inte till att funka...... Ska nog sova en sväng till.

Här får ni en video såhär på morgonkvisten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0