the mirror's truth

Jobbigt att sitta här och frysa. Är nog tröttheten som börjar komma fram efter att man har varit uppe så länge och sovit så lite.
Sitter och lyssnar på Erik Hassle på youtube. Han är ju helt underbar den mannen! Snacka om nysvensk musik som kommer att slå igenom stort! Älskar att det inte är som alla andra.

Helgen har varit rätt lugnt faktiskt, både framochtillbaka om man säger så.
Var med Emma, Björn och Martin igår, vi åkte lite bil, bakade, snackade skit, sov, åkte på någon fest (stannade inte länge...) och sedan var dagen slut.

Idag har jag varit på stallet hos min älskade häst och varit med på pay and jump. Gick riktigt bra och jag är så stolt över honom :) 0fel 110cm - 4fel120cm :)

Vissa klagar på att dom har haft så tråkigt påsklov och bara sovit. Jag ÖNSKAR mitt hade varit så. Jag har nästan inte sovit något alls. Skulle sova ut igår, sov kanske till 10, sen hade min hjärna bestämt sig för att jag skulle kliva upp.
Man blir ju inte lite less.... Skolan börjar imorgon också. Sista rycket nu. - Jag längtar... *not*



Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag såg er ute på stan :P

2009-04-20 @ 11:17:51
URL: http://smurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0