i don't need this

Faaan...
Jag sa till mamma att när räkningen från Ågrens hade kommit hem skulle hon säga till mig direkt. Har hon gjort det?
Neeeej... Så nu måste vi ha betalt dom innan den 10/1... Och vi har inte ens fakturerat för jobben vi gjort än.. jippie..
Dessutom åker jag till Dubai så det här är verkligen INTE vad jag behöver just nu. Måste jobba så mycket som möjligt för att ha råd med det vi ska betala för resan.

Imorgon börjar skolan, bläää på det.
Björn är på dans ikväll och kommer hem vid typ 12, jag sa att jag skulle ligga och sova då.
Har jag duschat och sånt och är redo för sängen nu? Nej. Istället sitter jag här och klagar.

NU RÄCKER DET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0