lost


Nikola Sarcevic - New Fool

I'm still waiting for the phone to ring
I've been so lost since you've been gone
And it seems like i'm waiting for nothing
I've been so lost since you've been gone



Jag hade aldrig tänkt låta detta gå ut på min blogg.
Men jag spricker snart.
Jag vet inte vart jag ska vända mig och folk är hela tiden "kom över det".
Men det är inte så satans jävla lätt.
Jag saknar honom varenda jävla dag, förstår ni det?
Hur kan en person bli så kall? Det är som en vägg som jag inte kan riva.

Jag vill bara ha det ogjort. Önskar att det aldrig hade blivit såhär.
Att jag hade fått min andra chans. Att jag hade fått en varning.

För jag plågar mig själv varenda jävla dag genom att tänka på det.
Dom ljusa stunderna blir fler och fler, men ibland vill jag bara gömma mig.
Jag kan inte prata med någon längre för jag vill inte att folk ska tröttna på mig,
men jag önskar bara att någon kunde hjälpa mig, för jag vill inte längre.

Det är jag som plågas, inte han, inte du som sitter och läser det här. Det är jag.
Jag plågar mig själv.

Jag vill bara kunna säga hur mycket jag saknar honom och att allting ska bli bra.
Men det fungerar inte så, det går inte ens att prata med honom.

Jag vet att jag inte är ensam, men idag är jag den ensammast människan på jorden.




Kommentarer
Postat av: fridi

Du kommer vakna upp en dag, ( när du inte ens varit beredd på det) då du inser att du har kommit över det. Det kanske kommer ta tid, men låt det göra det. Att låta tiden gå är ju det bästa sättet att komma över någon.

Du fixa de här :)

2010-03-10 @ 16:37:43
URL: http://frlda.devote.se
Postat av: borgis

malin, du vet att du alltid kan prata med mig, jag skulle aldrig tröttna. och även om du inte vet det, så vet du det nu!

2010-03-11 @ 22:52:52
Postat av: Jenny

Du kan prata med mig om du vill. Jag vet precis hur det känns. Ibland saknar man honom så himla mycket, men man kan inte prata med honom om det. Och det känns inte som att man kan prata med någon annan heller. Det känns liksom som att man borde komma över honom någon jävla gång, men det är inte så lätt som alla får det att låta!



Men det är väl så att det blir bättre och bättre med tiden :)



Kram

2010-03-13 @ 18:14:51
URL: http://jennupai.blogspot.com
Postat av: Anonym

:(

2010-03-29 @ 23:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0