worthless

Igår - var jag ingen.
Idag - är jag någon.
Imorgon - tänker jag vara allt.

Min gårdag var skit, jag kände mig nertrampad, smutsig och framförallt bortglömd. Ingen ville ha mig, varken min familj, eller.. ja, den bästa.

Inatt har jag inte sovit något, jag kunde inte, så jag låg och funderade istället. Jag hann med mycket och jag kom på, jag är rätt lycklig, eller, jag kommer bli lycklig, bara allt går rätt.

Idag har jag varit uppe tidigt och varit på stallet. Dagen sjönk lite när Adrienne var halt, men jag hoppas det ordnar sig. Jag ska ut till älsklingen sen och jag längtar.

I övrigt så mår jag bra och jag har raderat allt, jag är så stolt över mig själv. Alla kort, alla minnen, alla dofter, allt är verkligen borta. Det är över nu. Tack.

/grassmonkey

Kommentarer
Postat av: Sandra

Igår - var jag ingen.
Idag - är jag någon.
Imorgon - tänker jag vara allt.

Älskar :*

2008-01-15 @ 09:13:00
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0