bränna

Jag är helt slut, vilken jäkla helg!
I fredags så red jag Adrienne och Junioren , Addis skötte sig rätt bra och vi travade ! !
Junioren var aströg , men hade världens häligaste galopp , dock blev han lite piggare när han upptäckte att vi skulle hoppa ! (40cm) Men han var en riktigt baddare och tog sig över det flera gånger!
På lördagen blev det ingen sovmorgon utan upp och åka ut till Jessika och Vikar i Nordanås , där vi körde Vikar till Bussbyvallen och jag fick gå ponnyridning med honom i FEM timmar , alla ville rida.
Sedan fick jag köra tillbaka honom och trots massa krångel kom vi hem, Vikar tyckte nog att jag var dum i huvudet.
Jag tog sedan min moppe och körde ut till stallet och fotograferade Anna , åkte hem en sväng och sedan tillbaka.
Alla var så duktiga och jag var såååå tävlingssugen vid dagens slut. På kvällen reda jag ut på Addis och hon skötte sig jättebra.
Söndag och ingen sovmorgon där heller , upp vid åtta och åkte hem till Mammut och sen ut till stallet , stod som funktionär heeela dagen , drygt! Duschade Bo och betade honom, han var så nöjd.
Red Addis på kvällen , hon var dyngstark i traven och hade några frispel , men jag vann och hon gick kalas på slutet, har även anmält mig till Landsjöritten ! Haha :)

och inte nog med allt detta.. jag har brännt mig som fan!
plus att jag är klar med ALLT i skolan ! - YES :D

/grassmonkey

image18


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0