how do you feel when you cannot cry

Nej nu jäklar får det vara nog med att må såhär, det är extremt jobbigt och det är ännu jobbigare att veta att jag inte BRYR mig längre, han har gjort sig själv till en svikare, smitare och fegis, allt jag inte trodde var möjligt.
Att se vad som händer mellan två kompisar, där en ser till att allt händer och den andra ser på, för snäll för att göra något. Jag förstår det bara inte, vem av dom är det som ska vakna upp? Jag hoppas iallafall att den förstnämna blir mogen någon gång och kan bli vuxen. Man får inte allt här i världen och ja, jag kommer skratta honom rätt i ansiktet när han inser det.
Och att jag sedan inser hur patetisk jag är som sitter här och skriver om allt, men det är skönt att bli av med det, även om så en halv person läser det, så är det jävligt skönt!

Nej, man kanske borde sova, imorrn blir det Umeå med Adrienne.

i just wanna feel the things that you feel

/grassmonkey

image33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0