i'll be fine

Vi hade planerat detta i nästan mer än ett år. Det skulle vara du och jag som åkte iväg.
Du och jag.
Jag visste att denna gång skulle det verkligen bli av och jag såg fram imot det, komma bort från min familj och det helvete jag har det då och då. Åka bort med dig, som jag verkligen kan lita på och prata med om allt.
Jag behövde verkligen åka med dig för att få allt att bli bra för du förstår verkligen mig, du förstår vad jag menar, du förstår mig vad jag än pratar om.
Men det blev inte som jag ville, först drar du upp ett förslag som jag nekar.
När det sedan väl är dags så ser jag att det blir med helt andra än som du sa först. Men du sket i mig denna gång. Jag tror du glömde mig. För mig kändes det som ett av dom värsta sveken. Att du kunde göra så mot mig. Det trodde jag aldrig. För jag vet att du glömde mig, du glömde mig för dom andra.

KAN DU FATTA ATT DU HAR SVIKIT MIG!

fan...

/newbie



Kommentarer
Postat av: Linda

Jag finns alltid här om du vill prata, hoppas du vet det! <3

2008-08-07 @ 19:53:49
URL: http://lindurwallin.blogg.se/
Postat av: Emma

Detta handlar om mig eller hur?

2008-08-08 @ 22:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0