beautiful disaster

Jag tror jag är tillräckligt uppvärmd för ett nytt blogg inlägg nu, eller nej... jag måste kissa...

sådärja, nu är jag tillbaka, men godis och dricka dessutom, dubbelt upp! Synd att jag ätit godis redan så jag känner mig lite less på Brio, Maltesers, Fazers Choklad, Marabou nonstop, och Fruktzoo, nej nog med frestele.
Så vad ska jag blogg om för vettigt idag, ja om jag ändå hade tänkt på det innan.

Jag har kommit på hur lättpåverkad jag är, läste ett blogginlägg av någon annan och vips så försvann mitt glada humör, men som tur är så har jag hittat tillbaka till det nu.
Mitt liv är jäkligt bra nu, jag har min älskade häst som var på riktigt bra humör idag, vi bara busade runt en vända i skogen han hade öronen framåt hela tiden och var som ett solsken. Jag blir lycklig varje gång jag ser honom och ibland tror jag faktiskt att han också blir lycklig.
Det var det första, det andra är att jag äntligen har slutit fred med den personen som förstörde mitt liv för sex månader sen och ignorerat mig sen dess, men hursomhelst så känns livet mycket lättare och gladare för det, tönt jag är.
Min kväll igår var väldigt bra med en massa kompisar och den åter så roliga youtube.

Förövrigt, allt jag skriver är impuls och jag kommer på det när jag skriver.

Det är viktigt att inte ta livet för givet
-Scrubs

/newbie

Kommentarer
Postat av: Jennupai

Tack för igår sötnos! :* Haha, vi är bäst på att sjunga gamla dr bombay/spice girls/aqua låtar ;)

2008-02-24 @ 00:23:56
URL: http://jennupai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0