collide

Hur orkar jag? Två blogg-inlägg på en och samma dag, men samtidigt måste jag sneaka in att jag mår bättre nu. Min häst var helt underbar idag och jag skrattar alltid någon gång när jag är med honom, han gör mig verkligen glad och lycklig. Ta till exempel nu, när jag sitter och ler åt hur underbar han är. Han är verkligen hela min värld och jag vet inte vad jag skulle göra utan honom.

Samtidigt är jag rädd. Vad händer när min syster flyttar? Hur ska jag klara av allt själv? Jag känner mig hjälplös utan facit i hand. Pengar? Vart får man dom ifrån? En stallplats? Inget man trollar upp ur bakfickan.
Jag erkänner, jag är riktigt jävla rädd.

/newbie

Kommentarer
Postat av: Sandra

aaah, shit vad hemskt. ni verkar vara så nära varandra, du och din syster :*

2008-02-28 @ 08:57:55
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0