i can't do this all on my own

Som jag sagt flera gånger tidigare, jag är helt såld i Scrubs. Har dock bara hunnit till säsong 3 än, så måste nog dra upp tempot lite granna.

Har tränat med hästarna i helgen, igår var det Bosse för Berit, han var verkligen jättefin, idag hade jag Adrienne för Berit och fick låna Chester (en ridskolehäst) till Camilla. Adrienne gick super och efter ett tag skötte sig även Chester, men fy fan vilken jävla träningsvärk jag har just nu.

Måste bara påpeka att min katt är vääääldigt jobbig just nu, allstå, jag skriver, tittar på scrubs - samtidigt som jag har en katt som står precis framför skärmen - oj där kastade jag bort honom.

Läste även igenom några av mina kommentarer och (ånej nu kommer jag låta mjäkig) det var nästan så jag fick en ångest attack. Jag kan verkligen inte prata med folk om problem, för hell no man ska inte klaga, ursch fega skit!
Aja hur som hellst, kan berätta att jag saknar henne till tusen och saknar alla minnen....

Nu måste jag nog gå innan min katt äcklar ihjäl mig med sin kattmatiga andedräckt...
Jag måste nog ha vatten.

Och vad fan är det för fel på den här bloggen?

/newbie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0